Kalendarz to jeden z niewielu gadżetów reklamowych, który ma szansę cały rok być w zasięgu wzroku. Jak w graficznym skrócie zasygnalizować potencjał firmy, żeby chciało się  na niego często zerkać? Nasze rozwiązania widać poniżej.

Akzo Nobel – producent farb i lakierów do drewna. Drewno i lakier to idealny materiał do zbudowania wymarzonego domku. Takie pozytywne skojarzenie podkreśliliśmy jeszcze żywymi, przyciągającymi oko barwami. Te kolory obiecują nie tylko bogaty wybór artykułów prezentowanej firmy, ale tez płynnie przenoszą w klimat beztroskich wakacyjnych wojaży.

GPEC – zgodnie z hasłem „Ciepło łączy ludzi”. W tym kalendarzu obrazkowe mieszkania połączone zostały prawdziwą, trójwymiarową, energetycznie czerwoną włóczką.  Dzięki temu prosty projekt graficzny zyskał całkiem nowy wymiar J Całość opakowano w efektowne pudełko z etykietą, zawierającą życzenia od grupy GPEC.

Kamal – producent kostki brukowej. „Kostka, jaka jest, każdy widzi” – chciałoby się strawestować opis Benedykta Chmielowskiego z pierwszej polskiej encyklopedii powszechnej. Jednak prawdziwe zalety kostki poznać można dopiero wtedy, kiedy leży ona gładko na ziemi. Dodaliśmy więc rower i wiszącą w powietrzu obietnicę przejażdżki, by wszystkie elementy stworzyły harmonijną całość, a projekt zyskał na lekkości.

Otodom – kalendarz biurkowy. Staranne połączenie wysokiej jakości materiałów – zarówno papieru, z jakiego wykonano kalendarz, jak i fotografii, wykorzystanych do oprawy graficznej. Są tu przyciągające oko zdjęcia różnych polskich miast, zrobione m.in. z lotu ptaka – dronem. Stonowane kolory dodatkowo podkreślają elegancję i nietuzinkowość gadżetu, przeznaczonego dla wybranych klientów.