Wystartowała kampania „Szacun dla Zawodowców” organizowana na zlecenie Urząd Miasta Poznania. Zespół naszej agencji odgrywa w niej niemałą rolę. Jesteśmy odpowiedzialni za kreację, strategię komunikacji oraz wdrożenie zaplanowanych działań. Kampania kierowana jest do poznańskich gimnazjalistów, którzy już za chwilę podejmą decyzję o dalszej drodze edukacji. W komunikacji skupiamy się na promowaniu szkół zawodowych – często niedocenianych przez młodych ludzi. Pokazujemy, że zawodowcy w Poznaniu są szanowani, a ich wybór kształcenia zawodowego wynika z pasji, daje szansę na szybkie podjęcie ciekawej pracy i nie przekreśla szans na zrobienie kariery, raczej jest do niej dobrym startem.

W zakresie zadań HANDS było: przygotowanie materiałów informacyjnych, realizacja spotów video i audio, stworzenie nowej strony www, a także kampania internetowa z naciskiem na media społecznościowe oraz produkcja teaserów w formie intrygujących materiałów POSM.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z planu zdjęciowego

Szczegóły na temat przebiegu kampanii wkrótce!