Bez banków trudno byłoby funkcjonować, o czym wiedzą nie tylko ci, co mają łatwy internetowy dostęp do konta i wygodne „plastikowe pieniądze” w kieszeni. Że klient trafi do banku, jest raczej pewne, kwestią wyboru pozostaje jedynie, do którego z nich. Kiedy oprocentowanie lokat na rynku pozostaje na wyrównanym poziomie, warto zachęcać do oszczędzania dodatkowymi bonusami. Tak właśnie – z naszą pomocą – zrobiła Spółdzielcza Grupa Bankowa, decydując się na promocyjne warunki dla oszczędzających lub zaciągających kredyt klientów.

Analiza grupy docelowej, research produktów innych banków oraz kreatywna „burza mózgów” zaowocowały stworzeniem konceptu „Sprytnego oszczędzania”, który stał się osią komunikacji, dotyczącej premiowanych lokat SGB. Postawiliśmy na wyeksponowanie puli nagród, z samochodem Renault jako główną wygraną. Dostępność udziału w tej promocji zwiększa fakt, że wystarczy zainwestować 500 zł, by móc brać w niej udział, a każda wielokrotność tej kwoty jest kolejną szansą na wygraną. Dodatkową motywacją dla uczestników są również inne, atrakcyjne nagrody – telewizory Samsung i akcesoria Wittchen.

Opracowanie komunikacji promocji spoczęło w naszych rękach, począwszy od koncepcji kreatywnej i projektów, aż do przygotowania do druku wszystkich materiałów promocyjnych: plakatów, dyspenserów, ulotek, woblerów i siatek wielkoformatowych. Kampania promocyjna, jako dopełnienie całej akcji, zawierała przygotowane przez nas reklamy internetowe i bankomatowe z elementami wizerunkowymi Banków SGB. Mamy nadzieję, że ta dobrze przemyślana i spójnie  przeprowadzona kampania spełni swoją rolę, a laureaci konkursu ucieszą się z atrakcyjnych nagród.