Nasz zespół rozpoczął wiosnę intensywnie od przygotowanie strategii i realizacji kampanii Płać Podatki w Poznaniu przygotowanej na zlecenie Miasta Poznania. Kampanie reklamowe dla miasta często charakteryzuje cel społeczny. Inaczej nie mogło być również w przypadku kampanii Płać Podatki w Poznaniu, której zadaniem zwrócenie uwagi mieszkańcom Poznania na korzyści płynące z płacenia podatków w mieście, w którym żyją. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób zameldowanych poza miastem, które na co dzień mieszkają w Poznaniu, a są to przede wszystkim: studenci oraz osoby, które jeszcze nie przemeldowały się z dawnego miejsca zamieszkania, gdzie nadal płacą podatki.

Kampania niesie również wartościowe informacje dla wszystkich mieszkańców Poznania. W komunikacji zwracamy uwagę na to, jak ważne są pieniądze z podatków dla rozwoju miasta, ochrony środowiska, czy modernizacji budynków i infrastruktury.

Mamy nadzieję, że dzięki kampanii „Nie takie PIT-U PIT-U” Poznań będzie mógł rozwijać swoje możliwości i zapewnić mieszkańcom wygodę i bezpieczeństwo.

 

Więcej na temat kampanii na stronie:

http://naszepodatki.poznan.pl/