Zarządzanie
komunikacją

Umiejętnie zarządzamy procesem dotarcia z komunikatem do Klienta. Wykorzystujemy zarówno kanały digital, jak i tradycyjne metody. Filmy promocyjne, prowadzenie social media czy copywriting nie mają przed nami tajemnic!  

Umocnij relacje dzięki atrakcyjnym treściom!

Podstawowy cel dla działań komunikacyjnych to budowanie świadomości marki. Przekłada się ona na zdobycie nowych Klientów. Dzięki przydatnemu contentowi brand staje się dla konsumenta wartościowym parterem.  Cena, którą płaci się za brak właściwej komunikacji bywa często wysoka.

Realizujemy działania komunikacyjne zarówno w ramach kampanii reklamowych, jak i w formie projektowej. Zajmujemy się obsługą redakcyjną stron www, przygotowywaniem treści copywriterskich do materiałów graficznych, zarządzaniem społecznością w social mediach, prowadzeniem linkedin, facebooka czy produkcją contentu wideo.

Zapytaj nas o cennik!

Jak możemy pomóc Twojej marce? Budujemy wartościowy ruch na stronach www, wzbudzamy zainteresowanie mediów, angażujemy odbiorców i umacniamy relacje z Klientami.

Stworzymy dla Ciebie wielokanałową i spójną komunikację, dzięki której wybijesz się na tle konkurencji. Zarządzanie marką to w dużej mierze zarządzanie jej komunikacją oraz wizerunkiem!

Powiązane case studies

Potrzebujesz wsparcia?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Tajniki brandingu

Jak cię widzą, tak cię piszą – właśnie dlatego każdy przedsiębiorca musi znać tajniki zarządzania wizerunkiem w przestrzeni publicznej. Współcześnie to Internet pełni funkcję obszaru, w którym marki walczą o swoje dobre imię. Jeśli nie pokażesz swojego biznesu z jak najlepszej strony, możesz nawet nie zauważyć, kiedy prześcignie Cię konkurencja. W Hands doskonale znamy reguły tej gry. Wiemy, jak ważne jest zarządzanie komunikacją z konsumentami oraz odpowiedni branding. Korzystając z naszych usług, zyskujesz szansę na zwiększenie swojego potencjału rynkowego.

Dlaczego wizerunek firmy ma kluczowe znaczenie w biznesie?

Nawet najskuteczniejsze sposoby dotarcia do klienta nie zdadzą się na wiele, jeśli marka nie będzie kojarzona z profesjonalizmem oraz jakością. Współcześnie, kiedy nie tylko potężne koncerny, ale i lokalne biznesy wchodzą w świat mediów społecznościowych oraz komunikacji internetowej, łatwo o problemy wizerunkowe.

Budowaną latami reputację można zepsuć jednym wpisem lub nietrafionym żartem. Właśnie dlatego wszystkie działania podejmowane w obrębie social mediów muszą być gruntownie przemyślane. Współczesne kampanie internetowe rozpisuje się z dużą szczegółowością na miesiące przed ich rozpoczęciem. Dzięki temu wizerunek firmy utrzyma się na pożądanym poziomie – w takim procesie przygotowawczym żaden nieprzemyślany komunikat nie zostanie przeoczony.

Komunikacja wizualna a branding

Internet to domena komunikacji obrazkowej. Infografiki, zdjęcia, memy… Wszystko to można w sprawy sposób wykorzystywać na korzyść budowania wizerunku. Żadna z metod nie może się jednak równać z identyfikacją wizualną. Dobór odpowiednich kolorów, logotypów czy określonej estetyki powinien od razu kojarzyć się z marką. Z pewnością jesteś w stanie przywołać kilka przykładów firm, które wykorzystując te elementy, zdominowały rynek. Warto więc stawiać na podobną strategię. Komunikacja wizualna ułatwia rozpoznanie przedsiębiorstwa bez konieczności sprawdzenia logo czy nazwy. W Hands od zawsze zdawaliśmy sobie z tego sprawę, dlatego z powodzeniem wykorzystujemy te założenia podczas kampanii wizerunkowych. Chociaż budowanie świadomości marki to proces długotrwały, doświadczeni specjaliści od marketingu są w stanie sprostać zadaniu znacznie szybciej, niż gdybyś działał samodzielnie. Właśnie dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Tradycyjna komunikacja

Skoro wiemy już, co to jest komunikacja wizualna, pora wspomnieć o treściach rozumianych tradycyjnie. Wysokiej jakości teksty, eksperckie artykuły oraz błyskotliwe posty w mediach społecznościowych to kolejna cegiełka budująca wizerunek profesjonalnej marki. Solidny content sprawia, że firma zyskuje w oczach klientów.

Zajmujemy się nie tylko kompleksową strategią reklamową, ale i pojedynczymi projektami. Oferujemy usługi redakcyjne dla stron internetowych, tworzymy teksty copywriterskie do materiałów graficznych, zarządzamy społecznościami na platformach społecznościowych, prowadzimy profile na LinkedIn i Facebooku oraz tworzymy treści wideo. Zapraszamy do kontaktu!