Grupą docelową wydarzenia są partnerzy biznesowi Klienta – producenci elementów wyposażenia wnętrz czy osoby zarządzające sklepami. Eventy odbędą się w formule zamkniętych targów pod szyldem marki VOX. Hands przygotuje trzy imprezy – w Gliwicach, Warszawie i Poznaniu.
– VOX to marka, dla której niezwykle istotne są relacje oraz komunikacja zgodna z filozofią firmy – podsumowuje negocjacje Henryka Koblańska, Executive Director w Hands. – Targi VOX odbywają się już od wielu lat, ale dla nas to pierwszy kontakt z tym Klientem, stąd cieszymy się na udaną współpracę – dodaje.
W ramach zlecenia Hands zajmie się między innymi:
- organizacją przestrzeni eventowej, w tym przygotowaniem zabudowy targowej dla wystawców oraz sceny z ekranem na potrzeby filmów reklamowych VOX,
- przygotowaniem materiałów informacyjnych dla uczestników (m.in. mapki dojazdowe, oznakowanie parkingu, agenda, identyfikatory, zaproszenia),
- zadbaniem o odpowiednią ekspozycję brandingu VOX,
- logistyką i transportem wszystkich elementów targowych podczas trzech wydarzeń,
- obsługą techniczną eventów,
- zorganizowaniem akcji promocyjnej „Giełda VOX”, w ramach której uczestnicy zbierają punkty za dokonane podczas targów zakupy i otrzymują nagrody.
– Naszym podstawowym zadaniem było znalezienie ciekawej koncepcji na zakupy w trakcie wydarzenia. Zależało nam, aby znalazł się w niej elementy zabawy, ale także automatyzacja. Z tego powodu wprowadziliśmy system punktowy z nagrodami. Uczestnicy będą wyposażeni w identyfikatory z kodami kreskowymi – kończy Koblańska.
Event w Gliwicach odbędzie się 22 lutego. 1 i 8 marca zaplanowano targi w Warszawie i Poznaniu.