Uroczystości upamiętniające odwagę poznańskich robotników wymagały specjalnej oprawy. Odpowiadamy za koncept kreatywny i odważne materiały reklamowe obchodów.

Pracę nad koncepcją rozpoczęliśmy od zapoznania się z ogromną ilością źródeł na temat Poznańskiego Czerwca  1956 roku oraz spotkania z osobą, będącą uczestnikiem wydarzeń, którą zaprosiliśmy do siedziby Hands. Podczas dwugodzinnego spotkania pytaliśmy o wspomnienia oraz towarzyszące im emocje. Zależało nam na tym, by oddać atmosferę tego szczególnego zrywu robotników, którzy upomnieli się 60 lat temu o chleb oraz wolność. Było to dla nas wyróżnieniem, że możemy w ten sposób upamiętnić ważne zdarzenia, które wpłynęły na bieg naszej historii.

Ostatecznie to symbol pięści uczyniliśmy motywem przewodnim obchodów 60. rocznicy wydarzeń. Logo i cały koncept kreatywny „Chleba, wolności!” oddały ponadto charakter uroczystości. Biało-czerwona kolorystyka materiałów reklamowych podkreślała wagę zdarzenia dla całego kraju oraz patriotyczny aspekt obchodów.

Dodatkowo zaprojektowaliśmy reklamy internetowe oraz outdoorowe, plakaty i zaproszenia, ramki do komunikacji miejskiej, a nawet specjalną edycję koszulek, przypinek i medali dla kombatantów.

Udało się – dzięki wyrazistej i odważnej kreacji – wydobyć na powierzchnię najważniejszy aspekt obchodów, jakim było uczczenie pamięci o poległych robotnikach. Zobaczcie nasze projekty!