Czy wszystkie stoiska targowe muszą wyglądać standardowo?
Udowodniliśmy z firmą AkzoNobel, że odważny projekt może przynieść wspaniałe rezultaty!
Nasza agencja reklamowa zaprojektowała i stworzyła specjalne stoisko wystawiennicze z okazji targów Drema Poznań, które zostało nie tylko zauważone, ale również docenione w organizowanym przez Międzynarodowe Targi Poznańskie konkursie ACANTHUS AUREUS.

Skupia się on na wyróżnieniu najciekawszych projektów graficznych oraz architektonicznych obecnych podczas wydarzenia.

Nasze stoisko targowe i jego wyjątkowa aranżacja została nagrodzona Statuetką Złotego Akanta – tym samym znaleźliśmy się w zacnym gronie laureatów nagrody, przyznawanej przez Kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego.

Jak na to wpadliśmy?

Chcieliśmy jak najlepiej uchwycić specyfikę branży producenta, a także przez zastosowanie różnorodnej kolorystyki i niestandardowej formy – przyciągnąć wzrok osób, odwiedzających targi i podziwiających stoiska wystawiennicze.
W tym celu wykorzystaliśmy motyw puszek z kolorową, „wylewającą się” farbą, tworząc stoisko niebanalne i niestandardowe, obok którego nie można przejść obojętnie!

Brawa dla AkzoNobel za podjęcie ryzyka i dla naszej agencji reklamowej za pomysł oraz wyjątkowo spektakularną realizację!