W październiku z sukcesem zrealizowaliśmy event, który odbył się w poznańskiej hali widowiskowo-sportowej ARENA. Mowa o targach edukacyjnych Arena Zawodów, których organizatorem było Miasto Poznań.

Adresatami Areny Zawodów byli uczniowie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych, którzy niebawem staną w obliczu decyzji o kontynuacji edukacji w szkołach ponadgimnazjalnych. Łącznie to prawie cztery tysiące osób!

Podejmując się kompleksowej organizacji tego eventu, stanęliśmy przed ogromnym wyzwaniem, bowiem jak wzbudzić zainteresowanie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych szkolnictwem zawodowym? Jak zainteresować młodych ludzi tak poważnym zagadnieniem? Ponieważ wyzwania to nasza specjalność, a im wyżej postawiona poprzeczka, tym większa mobilizacja, postanowiliśmy wesprzeć Miasto Poznań w dbaniu o równowagę na rynku pracy oraz szerzeniu świadomości o ogromnym popycie na specjalistów.

Targi edukacyjne były swego rodzaju kampanią promocyjną szkół profilowanych, zawodowych oraz technicznych. Przedstawiciele tych placówek edukacyjnych mieli za zadanie zaprezentować nie tylko zalety, lecz również realne efekty na rynku pracy, które uzyskują ich absolwenci.

Strategia komunikacji, jaką obraliśmy, opierała się na połączeniu trzynastu „wysp zawodów”, które były poświęcone różnym branżom zawodowym i technicznym. Uczniowie poznańskich szkół mogli je odwiedzać, aby porozmawiać z przedstawicielami najróżniejszych zawodów i zapytać o wszystko, co leżało w kręgu ich zainteresowań. .

Starając się znaleźć synergię pomiędzy grupą odbiorców, a nieprostym tematem przewodnim, zdecydowaliśmy się na zaproszenie do współpracy:

– youtubera Naruciaka

– prezentera radiowego Jankesa

– wokalistkę Magdę Beredę.

W licznych konkursach, oprócz nagród rzeczowych, zaoferowaliśmy również możliwość nagrania filmiku i opublikowania go na InstaStory Naruciaka, trafiając w punkt grupy docelowej. Zwycięzcom jeszcze raz serdecznie gratulujemy!

Ponownie mieliśmy przyjemność zorganizować wydarzenie, w którym odpowiadaliśmy zarówno za strategię komunikacji słusznej idei, jak również mogliśmy dokonać realizacji w charakterystycznym już dla nas, niebanalnym stylu.

#event   #budowanie świadomości   #strategia komunikacji   #wydarzenie   #poznań