Są takie dni w roku, o których myślimy z niewyczerpanymi pokładami ciepła i życzliwości. Są wyjątkowe – dedykowane tym, których najbardziej kochamy i życzymy im szczególnie słodkiego życia.  Dzień Mamy i Dzień Dziecka to właśnie takie specjalne okazje; takie dni, o których zawsze pamiętamy. Pamiętał o nich także nasz Klient, sieć Eurocash, od którego agencja reklamowa HANDS otrzymała zadanie specjalne – przygotowanie komunikacji dla promocyjnej akcji z produktami Milka prowadzonej w sieci sklepów ABC.

Nasz zespół kreatywny przygotował projekt graficzny i zaproponował hasło. Graficy przygotowali cieszący oko dziecka i radujący serce mamy key visual, do którego usta same rozszerzają się w uśmiechu. Nasz zespół accouncki opracował i zaproponował sms-owy mechanizm konkursu reklamowego w ramach prowadzonej akcji. Nasza agencja marketingowa  wraz z Klientem została także powołana do gremium jurorskiego, które ma wyłonić najciekawszą odpowiedź dotyczącą zadania konkursowego.

Wsparcie promocyjne, jakie włożyła w ten projekt nasza agencja reklamowa, objęło nie tylko pomysł i kreację, lecz także przygotowanie do druku materiałów promocyjnych, m.in. plakatów; zaprojektowanie banerów internetowych, przygotowanie i wysyłkę newsletterów, wykonanie ulotek do pobrania ze strony www czy wreszcie komunikację na stronę facebookową sieci ABC . Napisaliśmy, zaprojektowaliśmy, wpasowaliśmy wszystko w odpowiednie nośniki tak, by współpraca na każdym etapie układała się gładko, a wszystkim nam pracowało się naprawdę słodko.

Sprawdźcie nas, jak sprawdził i zaufał nam po raz kolejny Eurocash. Jesteśmy dla Was w wielu obszarach – branding, retail, event, projektowanie stron www. Zapraszamy do współpracy.