Klient

naturoBank – rebranding

rebranding SGB Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej na naturoBank

Proces transformacji wszystkich elementów związanych z marką SGB rozpoczęliśmy od sprawdzenia dotychczasowych działań z zakresu marketingu i reklamy prowadzonych przez Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Trybunalskim, aktualnych potrzeb Klienta, jego wartości marki oraz od dogłębnej analizy konkurencji i trendów panujących w sektorze bankowości. Konsultowaliśmy nasz zakres działań ze specjalistami w zakresie produktów bankowych.

Zakres prac

  • strategia rebrandingu
  • wdrożenie rebrandingu
  • aranżacja placówek bankowych
  • kampania reklamowa online i offline
  • wysyłki kreatywne komunikujące rebranding
  • projekt i wdrożenie nowej strony internetowej
  • materiały drukowane
  • gadżety reklamowe
  • wyposażenie pracowników

Identyfikacja wizualna – logo!

Na tej podstawie rozpoczęliśmy prace nad przygotowywaniem propozycji nowej nazwy oraz strategii komunikacji.
Określiliśmy dwa cele rebrandingu: zachowanie poszanowania dla spółdzielczości z której wywodzi się bank, jak również dla wartości jakimi się kieruje oraz otwarcie się na nowe pokolenie Klientów i podkreślenie przywiązania do natury.