![naturobank_rebrand](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank_rebrand-1.png)
naturoBank – rebranding
rebranding SGB Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej na naturoBank
Proces transformacji wszystkich elementów związanych z marką SGB rozpoczęliśmy od sprawdzenia dotychczasowych działań z zakresu marketingu i reklamy prowadzonych przez Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Trybunalskim, aktualnych potrzeb Klienta, jego wartości marki oraz od dogłębnej analizy konkurencji i trendów panujących w sektorze bankowości. Konsultowaliśmy nasz zakres działań ze specjalistami w zakresie produktów bankowych.
Zakres prac
- strategia rebrandingu
- wdrożenie rebrandingu
- aranżacja placówek bankowych
- kampania reklamowa online i offline
- wysyłki kreatywne komunikujące rebranding
- projekt i wdrożenie nowej strony internetowej
- materiały drukowane
- gadżety reklamowe
- wyposażenie pracowników
![_naturobank968x560](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank968x560.png)
![_naturobank_ulotki](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank_ulotki.png)
![_naturobank1449x777-copy](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank1449x777-copy.png)
![naturobank09](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/06/naturobank09.jpg)
Identyfikacja wizualna – logo!
Na tej podstawie rozpoczęliśmy prace nad przygotowywaniem propozycji nowej nazwy oraz strategii komunikacji.
Określiliśmy dwa cele rebrandingu: zachowanie poszanowania dla spółdzielczości z której wywodzi się bank, jak również dla wartości jakimi się kieruje oraz otwarcie się na nowe pokolenie Klientów i podkreślenie przywiązania do natury.
![_naturobank695x560](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank695x560.png)
![naturobank_bilboard_1728x1392](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank_bilboard_1728x1392.png)
![naturobank_apaszka](https://hands.pl/wp-content/uploads/2023/05/naturobank_apaszka.png)