Klient

Speciały Regionu – Branding

Marka zbudowana na dobrach regionu

Celem naszej pracy była skuteczna promocja regionalnych produktów z mleka koziego oraz olejów tłoczonych na zimno z certyfikatami „Jakość i Tradycja”. Stworzyliśmy markę Specjały Regionu, pozyskaliśmy dla niej wsparcie Unii Europejskiej i zaplanowaliśmy szerokie działania, które pozwoliły markom Danmis oraz VitaCorn poprawić rozpoznawalność, wizerunek, sprzedaż i prawdziwie rozwinąć skrzydła. Teraz najlepsze wielkopolskie produkty są dla każdego z nas na wyciągnięcie ręki!

Zakres prac

Opracowanie idei strategicznej
Stworzenie nazwy marki oraz identyfikacji wizualnej
Projekt strony internetowej
Koncepcja i realizacja materiałów informacyjnych oraz marketingowych
Opieka nad projektem unijnym
Kampania promocyjna
Organizacja degustacji ogólnopolskich
Uczestnictwo w targach krajowych i międzynarodowych
Współpraca z influencerami
Social Media

Szeroki zakres promocji

Zależało nam, by o regionalnych produktach dowiedziała się jak najszersza grupa osób, która docenia wysoką jakość artykułów spożywczych. Dlatego przeprowadziliśmy degustacje w ponad 50 lokalizacjach przez około 300 dnia trwania projektu. Nawiązaliśmy też współprace z 1000-em influencerów, w tym z kucharzem Jakubem Kuroniem, których efekty napędziły nasze działania na kanałach Social Media. Dodatkowo zrealizowaliśmy również akcję promocyjną w przedszkolach, w których bohaterka marki – kózka Danka zaangażowała się w smaczną i radosną edukację najmłodszych. 

Efekty są widoczne w wynikach sprzedaży produktów Danmis oraz VitaCorn, ale również w świadomości konsumentów. Wszystkim nam wyszło to na zdrowie – takie akcje lubimy!