Jesteśmy agencją reklamową, która od 20 lat wspiera Klientów w działaniach marketingowych. Pracowaliśmy m.in. dla takich firm jak: Eurocash, Kompania Piwowarska, Volkswagen, Intermarche, Bank Millenium czy TUI. Szukamy zarówno młodych talentów, jak i doświadczonych ekspertów!

Kto obecnie jest potrzebny w naszym zespole?

SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Miejsce pracy: Poznań, ul. Komornicka 27 / Twoje domowe biuro
Wymiar pracy: B2B
Co możemy Ci zaoferować?
  • Prestiżowe projekty – pracujemy dla uznanych w Polsce i na świecie marek. Każdy chce je mieć w swoim osobistym portfolio!
  • Praca w trybie hybrydowym.
  • Komfortowe biuro – mamy pięknie urządzone, przestrzenne biuro, gdzie każdy znajdzie dla siebie zaciszne miejsce! Latem możesz pracować i odpoczywać w naszym ogrodzie, a zimą przy kominku!
  • Work-life balance – szanujemy czas naszych pracowników, bo wiemy, że praca kreatywna wymaga świeżej głowy!
  • Nieformalną atmosferę – w naszym zespole panują przyjacielskie, zdrowe relacje.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – poza miesięczną pensją możesz również liczyć na premie od zrealizowanych z sukcesem projektów!

Jakie stawiamy przed Tobą zadania?

  • Realizacja projektów związanych z komunikacją korporacyjną, B2B oraz pozycjonowaniem eksperckim dla prestiżowych marek … ale także kilka lifestylowych projektów!
  • Udział w przygotowywaniu ofert przetargowych.
  • Wsparcie w wyznaczaniu kierunku rozwoju agencji w obszarze mediów społecznościowych, rozwój oferty produktów
    kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, współpraca z dziełem graficznym oraz samodzielne przygotowywanie materiałów promocyjnych.
  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii kampanii marketingowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, itd.).
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności.
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii typu social ads (FB, Instagram).
  • Monitoring i moderacja aktywności na zarządzanych profilach.
  • Analiza zrealizowanych kampanii.
  • Monitorowanie działań konkurencji.

Dlaczego Ty?

  • Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Obsługujesz programy graficzne na potrzeby mediów społecznościowych (Cavna, Photoshop i inne);
  • Bardzo dobrze znasz managera reklam na Facebooku;
  • Sprawnie poruszasz się po mediach społecznościowych;
  • Znasz na co najmniej średnio-zaawansowanym poziomie narzędzia Google: Analytics, ADS;
  • Masz smykałkę do robienia zdjęć;
  • Znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację,
  • Masz wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu,
  • Umiesz samodzielnie organizować swoją pracę i sprawnie wyznaczasz priorytety,
  • Pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
Chcesz nas wesprzeć swoimi umiejętnościami? Takiego pracodawcy szukałeś/aś?
Czekamy na Twoje portfolio na job@hands.pl