Jesteśmy agencją reklamową, która od 20 lat wspiera Klientów w działaniach marketingowych. Pracowaliśmy m.in. dla takich firm jak: Eurocash, Kompania Piwowarska, Volkswagen, Intermarche, Bank Millenium czy TUI. Szukamy zarówno młodych talentów, jak i doświadczonych ekspertów!
Kto obecnie jest potrzebny w naszym zespole?
SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Miejsce pracy: Poznań, ul. Komornicka 27 / Twoje domowe biuro
Wymiar pracy: B2B
Co możemy Ci zaoferować?
- Prestiżowe projekty – pracujemy dla uznanych w Polsce i na świecie marek. Każdy chce je mieć w swoim osobistym portfolio!
- Praca w trybie hybrydowym.
- Komfortowe biuro – mamy pięknie urządzone, przestrzenne biuro, gdzie każdy znajdzie dla siebie zaciszne miejsce! Latem możesz pracować i odpoczywać w naszym ogrodzie, a zimą przy kominku!
- Work-life balance – szanujemy czas naszych pracowników, bo wiemy, że praca kreatywna wymaga świeżej głowy!
- Nieformalną atmosferę – w naszym zespole panują przyjacielskie, zdrowe relacje.
- Atrakcyjne wynagrodzenie – poza miesięczną pensją możesz również liczyć na premie od zrealizowanych z sukcesem projektów!
Jakie stawiamy przed Tobą zadania?
- Realizacja projektów związanych z komunikacją korporacyjną, B2B oraz pozycjonowaniem eksperckim dla prestiżowych marek … ale także kilka lifestylowych projektów!
- Udział w przygotowywaniu ofert przetargowych.
- Wsparcie w wyznaczaniu kierunku rozwoju agencji w obszarze mediów społecznościowych, rozwój oferty produktów
kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, współpraca z dziełem graficznym oraz samodzielne przygotowywanie materiałów promocyjnych. - Przygotowywanie i wdrażanie strategii kampanii marketingowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, itd.).
- Planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności.
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii typu social ads (FB, Instagram).
- Monitoring i moderacja aktywności na zarządzanych profilach.
- Analiza zrealizowanych kampanii.
- Monitorowanie działań konkurencji.
Dlaczego Ty?
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Obsługujesz programy graficzne na potrzeby mediów społecznościowych (Cavna, Photoshop i inne);
- Bardzo dobrze znasz managera reklam na Facebooku;
- Sprawnie poruszasz się po mediach społecznościowych;
- Znasz na co najmniej średnio-zaawansowanym poziomie narzędzia Google: Analytics, ADS;
- Masz smykałkę do robienia zdjęć;
- Znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację,
- Masz wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu,
- Umiesz samodzielnie organizować swoją pracę i sprawnie wyznaczasz priorytety,
- Pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
Chcesz nas wesprzeć swoimi umiejętnościami? Takiego pracodawcy szukałeś/aś?
Czekamy na Twoje portfolio na job@hands.pl