naturoBank – rebranding
rebranding SGB Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej na naturoBank
Proces transformacji wszystkich elementów związanych z marką SGB rozpoczęliśmy od sprawdzenia dotychczasowych działań z zakresu marketingu i reklamy prowadzonych przez Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Trybunalskim, aktualnych potrzeb Klienta, jego wartości marki oraz od dogłębnej analizy konkurencji i trendów panujących w sektorze bankowości. Konsultowaliśmy nasz zakres działań ze specjalistami w zakresie produktów bankowych.
Zakres prac
- strategia rebrandingu
- wdrożenie rebrandingu
- aranżacja placówek bankowych
- kampania reklamowa online i offline
- wysyłki kreatywne komunikujące rebranding
- projekt i wdrożenie nowej strony internetowej
- materiały drukowane
- gadżety reklamowe
- wyposażenie pracowników
Identyfikacja wizualna – logo!
Na tej podstawie rozpoczęliśmy prace nad przygotowywaniem propozycji nowej nazwy oraz strategii komunikacji.
Określiliśmy dwa cele rebrandingu: zachowanie poszanowania dla spółdzielczości z której wywodzi się bank, jak również dla wartości jakimi się kieruje oraz otwarcie się na nowe pokolenie Klientów i podkreślenie przywiązania do natury.