Klient

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego

Stworzenie marki Wielkopolska

Z wielką przyjemnością zrealizowaliśmy projekt dla UMWW pod nazwą „Marka Wielkopolska”. Postawiono przed nami zadanie zbudowanie marki komunikującej nowoczesny i biznesowy charakter regionu. Projekt obejmował wraz z nowym logo całościową identyfikację, strategię oraz opracowanie systemu certyfikacji, przeprowadzenie badań marketingowych, kreację oraz wykonanie materiałów ATL i BTL. Cel został osiągnięty, Wielkopolska posiada już profesjonalny i spójny wizerunek!

Zakres prac

Opracowanie idei Marki Wielkopolska
Stworzenie logo oraz hasła
Koncepcja i projekty materiałów informacyjnych i marketingowych
Koncepcja kampanii promocyjnej
Filmy promujące Markę W.
Projekty platformy internetowej
Opracowanie systemu certyfikacji
Koncepcja wystawiennicza

Identyfikacja wizualna – logo!

Dzięki właściwie zaprojektowanej identyfikacji wizualnej marka może komunikować się z otoczeniem zgodnie ze swoim charakterem, wartościami, misją. Tworząc ją dla Wielkopolski zadbaliśmy o każdy element, główny zaś nacisk położyliśmy na logo. W procesie tworzenia przyświecały nam jasno zdefiniowane przez UMWW potrzeby oraz oczekiwania, a profesjonalne podejście naszego działu kreacji pozwoliło na wypracowanie optymalnego projektu.

Minimalistyczna forma logo składającego się z sygnetu oraz logotypu bardzo dobrze wpisuje się w nowoczesne trendy graficzne, jest czytelna dla odbiorców w Polsce i za granicami
Dzięki kodyfikatorom nawiązującym między innymi do herbu Wielkopolski, obrysu mapy, położenia geograficznego regionu na mapie Polski, symbolki biznesowej (wykresy, strzałki) osiągnęliśmy wielowymiarowość i uniwersalność projektu.

Efekty naszej pracy są już widoczne zarówno w Wielkopolsce jak i wielu miejscach na świecie!