Klient

VOX

Targi VOX: zakupy + emocje

Targi VOX są organizowane od kilkunastu lat dla klientów oraz partnerów franczyzowych sieci VOX oraz Majster Plus. Cele to prezentacja rynkowych nowości, pogłębienie więzi handlowych i działania wizerunkowe. Byliśmy organizatorem 3 wydarzeń w edycji z 2019 roku.

Integracja klientów i partnerów biznesowych, stworzenie fundamentu pod relacje handlowe, stabilizacja wizerunku eksperta w segmencie wyposażenia wnętrz – to niektóre z zysków dla marki VOX ze współpracy z nami. Stworzyliśmy znane gościom wydarzenie w zupełnie nowej formule, nie zapominając jednocześnie o kluczowych dla Klienta aspektach: emocjach i zakupach.

Zakres prac

Koncepcja targów
Organizacja i obsługa
System rejestracji i zakupów
Aranżacja i wykonanie

Co udało się osiągnąć?

  • Stworzyliśmy koncepcję sprzedaży podczas wydarzenia w ramach akcji „Parkiet VOX”. Klienci dokonywali zakupów, zbierając punkty. Całość prezentowaliśmy w formie notowania giełdowego.
  • Wykorzystaliśmy nowe technologie, aby zautomatyzować rejestrację gości oraz ich ścieżkę zakupową (QR cody, dedykowana aplikacja).
  • Odpowiadaliśmy za organizację ponad 30 stoisk dla wystawców.
  • Przygotowaliśmy przestrzeń dla ponad 1000 osób.
  • Koordynowaliśmy transport i logistykę targów odbywających się w krótkim czasie w 3 miastach – Gliwicach, Warszawie i Poznaniu.
  • Współpracowaliśmy ze znaną prezenterkę telewizyjną Omenaą Mensah.
  • Zajęliśmy się produkcją materiałów marketingowych.